nantiaΈντεκα μήνες μετά την επιβολή του Μνημόνιου και με τους όρους του μετά από κάθε «επικαιροποίηση» ακόμα χειρότερους, η βία που ασκεί στην καθημερινή ζωή των πολλών, προκειμένου και η τελευταία δεκάρα που συγκεντρώνεται στη χώρα να εξάγεται για την πληρωμή του χρέους, γίνεται αφόρητη.

Σ' ένα τοπίο προϊούσης κοινωνικής ερήμωσης, κλειστό στην ελπίδα πριν απ' όλα για τους νέους, η κυβέρνηση ασκεί άτυπη μερική εσωτερική στάση πληρωμών υπέρ των δανειστών και σε βάρος του λαού.

Δερματολογικά

Σήμερα γιαρτάζει...

Online χρήστες

Έχουμε 20 επισκέπτες σε σύνδεση

Στατιστικά

Επισκέπτες: 442802

imageΛονδίνο — Οι χορτοφάγοι είναι λιγότερο πιθανό, σε σχέση με όσους τρώνε κρέας, να αναπτύξουν καρκίνο, αν και αυτό δεν ισχύει εξίσου για όλες τις μορφές της ασθένειας, σύμφωνα με νέα μεγάλη επιστημονική έρευνα.

Η μελέτη έγινε από επιστήμονες Πανεπιστημίων της Βρετανίας και της Ν. Ζηλανδίας, μεταξύ περίπου 60.000 ανθρώπων, και δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο British Journal of Cancer, σύμφωνα με το BBC.

Σύνδεση Χρήστη





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού